ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ
ΤΗΣ Xlib
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
3.1 Η Xlib
3.2 ΠΑΡΑΘΥΡΑ
3.2.1 Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ DISPLAY
3.2.2 Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ
3.2.3 ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΚΑΙ WINDOW MANAGERS
3.2.4 ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΘΥΡΟΥ
3.2.5 ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ
3.3 ΓΡΑΦΙΚΑ
3.3.1 ΟΡΙΣΜΟΙ ΕΝΝΟΙΩΝ - DRAWABLES ΚΑΙ GRAPHICS CONTEXT
3.3.2 ΣΧΕΔΙΑΣΗ
3.3.3 ΚΕΙΜΕΝΟ - ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΕΣ
3.3.4 ΧΡΩΜΑΤΑ
3.3.5 PIXMAPS
3.4 ΓΕΓΟΝΟΤΑ (EVENTS)
3.4.1 ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ
3.4.2 ΤΥΠΟΙ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ
3.4.3 ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΟΥ
3.4.4 ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ
3.4.5 ΑΛΛΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ